SW Moje Obec je na základě uživatelských poznatků stále ve vývoji, zde jsou nedůležitější novinky:
Novinky v administraci:
Pokud je u projektu zadán komentář nebo posouzení proveditelnosti, tak je u projektu ikona zvýrazněna.
Možnost smazat projekt. Projekt i po smazání zůstává v databázi a je možné jej na vyžádání obnovit.
V nastavení instituce je možné zakliknout, že se mají projekty v galerii projektů zobrazovat pohromadě dle stavů a dle pořadí stavů jaké jsou v záložce “Stavy projektů”.
V nastavení instituce možné vynutit povinné zadávání věku podávajícího. Pokud je zakliknuto, musí podavatel vyplnit při podání projektu svůj věk. Pokud zakliknuto není, pole se vůbec nezobrazuje.
Možnost seřazení ročníků. U každého ročníku je možné nastavit pořadí. Ročníky se pak zobrazují v galerii projektů takto seřazeny.
Opraven export projektů do xlsx souboru.
U každého stavu je možné definovat e-mail, který je zaslán koordinátorům při změně stavu projektu.
Pokud dá koordinátor “odpovědět” na e-mail, který mu přišel při změně projektu, příjemcem je podavatel projektu.
Opraveno formátování u GDPR formuláře.
Novinky v prezentaci:
Mapa u projektů má nově nastaven vyšší zoom, nově je přihlíženo na úroveň ulic v obci.
Pokud stav projektu nemá aktivní zobrazení detailu místo chyby 404 se nově zobrazuje hláška: “Zobrazení detailu projektu není u tohoto stavu povoleno. Pokud si myslíte, že je to chyba, obraťte se prosím na administrátora”
Pokud není právě datumové okno pro podávání projektů, tak je tlačítko “Podat projekt” neaktivní a je pod ním informace proč.